Marketing

A STABILITÁS ÉS A JÖVŐ ZÁLOGA

"Ha valaki egy jelenben stabil, ugyanakkor bebiztosított jövővel rendelkező céget szeretne, egyszerre képesnek kell lennie megtartani ügyfélkörét és folyamatosan bővíteni is azt."

marketingAmikor egy cég azt gondolja, hogy a "jó bornak nem kell cégér" és ezért csupán a szolgáltatás vagy a termék minőségére és előállítására koncentrál, már el is kezdte ásni a saját sírját.

Ha megfigyeljük a mai gazdaságot, azonnal észrevehetjük, hogy nem feltétlenül a legjobb szolgáltatásokat nyújtó vagy a legtökéle- tesebb termékeket gyártó vállalkozások a legsikeresebbek. Ha összehasonlítjuk egy világhírű séfként éttermet üzemeltető vállalkozó és egy gyorséttermi lánc tulajdono- sának vagyonát, meg fogunk hökkenni, hogy relatívan mennyire kevés bevételt lehet termelni csupán a csúcsminőségű termékkel.

Ma már nem elegendő a termék minősége és hasznossága ahhoz, hogy egy vállalkozást valóban (pénzügyileg is!) sikeressé tegyünk.

Ha nem híreszteljük a megfelelő közönségnek a megfelelő médiumokon keresztül, vagyis nem marketingelünk, akkor a világ legjobb szolgáltatását is csak egy maroknyi ügyfél fogja igénybe venni, amiből pedig nem fogjuk tudni fedezni a költségeinket.

Szerencsére a legtöbb cég tudja ezt és sokat tesz azért, hogy megismertesse szolgáltatásait vagy termékeit potenciális ügyfeleivel.

Sajnos azonban azt tapasztalhatjuk, hogy nem mindig megfelelő eszközökkel és a megfelelő célcsoport felé teszi ezt. Így hamarosan túl drágának és túl haszontalannak fogja tartani a marketinget, amit ha abba hagy, ő is elkezdheti ásni azt a bizonyos sírt.

Azt is észrevettük, hogy a legtöbb vállalkozás vagy abban jó, hogy új ügyfeleket szerezzen, miközben a meglévőket elhanyagolja (és így bevételeinek nagy részét felemészti a marketing, és nem lesz stabil ügyfélköre), vagy a meglévők megtartásában jó, de nem tud újakat behozni (és így bár a jelenben költség-hatékonyan működik, de ki tudja hogy még meddig).

Az igazán sikeres cégek nagy hangsúlyt helyeznek a marketingre. Megfelelően szétválasztják a fenti két alapfunkciót, hogy folyamatosan és hosszútávon biztosítsák a stabilan emelkedő eladási mennyiséget. Ez megalapozza a vállalkozás nyereségességét és piaci helyzetét.

Mi megalapozzuk vállalkozásának marketing gépezetét, hogy ezután mindig legyen elegendő hűséges ügyfele!

 

Kérje ingyenes cégfelmérésünket MOST!

 

kattintson a linkre: INGYENES CÉGFELMÉRÉS,
vagy kattintson az e-mail címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és írjon nekünk, válaszolni fogunk
vagy hívjon minket a 06 30 361 4061 mobil-számon.

 


"Nagy mértékben megnöveltük a kiáramlásunkat: rendszeresen küldünk ki reklám anyagokat és/vagy hírlevelet a marketing adatbázisunkban szereplő cégeknek, illetve ezek munkatársainak. Ezen felül napi rutinná tettük a rendszeres visszahívásokat, és a személyes levelek küldését. Folyamatosan bővítjük az adatbázis terjedelmét. A kiáramoltatásnak meg is lett az eredménye: idén a havi átlag forgalom a tavalyi év havi átlagának másfélszerese."

Szöllőssy András
Ügyvezető igazgató,
Menet-Trend Kft.